:: Brapci ::
Processando busca...

ETD - Educação Temática Digital, Campinas

ISSN: 1676-2592, eISSN:
50 EDIÇÕES | 747 TRABALHOS | desde 2001 | 17 anos
Total de 49 edições
Editorial
pos article pag. status
1.Editorial - v. 14, n. 2, jul./dez. 2012Em revisão
2.Editorial - v.14 - n.2 - jul./dez. 2012Em revisão
Ensaio
pos article pag. status
1.The emerging paradigm of education: the teacher as a mediator of emotionsEm revisão
Artigo científico
pos article pag. status
1.Avaliação e qualidade social da educaçãoEm revisão
2.Considerations on the history of literacy in brazil: academic and scientific production and the establishment of field researchEm revisão
3.Especial education: distance pedagogical practices in teacher?s formation to Specialized Education Service (SES)Em revisão
4.Images closely: global economy and the formation of the sensitiveEm revisão
5.On the use of the academic motivation scale (AMS) with young studentsEm revisão
6.Printed instructional materials for distance education: interfaces with the language practicesEm revisão
7.Rap as performance: an event of communication and musical expressionEm revisão
8.The academic tutorial in higher education: the case of UdelaREm revisão
Teses e Dissertações
pos article pag. status
1.Drawings of learning and not learning: the construction of social knowledge under the piagetian approachEm revisão
2.Opinion of university students on the distance education in the context of pharmaceutical sciencesstatus_article_p
3.The perception of the egresses about the curricular changes occurred during the nursing courseEm revisão
4.VITAE: learning objects retrieval based on web 2.0Em revisão
5.Approaches around the zone dumb of social representations of cycles learning among teachersEm revisão
6.Image production and construction of meanings: a workshop with young people in school1º revisão
7.Percepções e práticas dos atores em comunidades virtuaisEm revisão
8.Usability on site leisure facilities for the elderly1º revisão
BRAPCI - Base de Dados em Ciência da Informação
Acervo de Publicações Brasileiras em Ciência da Informação
Universidade Federal do Paraná
Versão 3.1A beta | 2017
brapcici@gmail.com | renefgj@gmail.com




session: ef3bee15fc