:: Brapci ::
Processando busca...

ETD - Educação Temática Digital, Campinas

ISSN: 1676-2592, eISSN:
50 EDIÇÕES | 747 TRABALHOS | desde 2001 | 17 anos
Total de 49 edições
Artigo científico
pos article pag. status
1.Atlas.ti as a tool for analysis of qualitative research according phenomenological approachEm revisão
2.Monitoring interaction and collective text production through text miningEm revisão
3.Of scheme paradigmatic for matrix epistemological: systematizing new levels of analysisEm revisão
4.Research in education and concepts of knowledge: the production of knowledge in questionEm revisão
5.The body present: an experience in dance-educationEm revisão
6.The reorganization of time, space, and relationships in school with the use of active learning methodologies and collaborative toolsEm revisão
7.To self produce black at brazil: a study of the didatic and pedagogical devices present in raça brasil magazineEm revisão
8.Valuing the epistemological reading in educational researchEm revisão
9.Web lessons dialogue: the use of freire´s approach on the elaboration of on-line instructional materialsEm revisão
Relato de Experiência
pos article pag. status
1.Municipal boards and educational management: the continuing education distance and its movementsEm revisão
Teses e Dissertações
pos article pag. status
1.Continuing educationanddemocratic management: challengesformanagersof theinteriorof the amazonEm revisão
2.Perspectives of higher education teachers about distance educationEm revisão
BRAPCI - Base de Dados em Ciência da Informação
Acervo de Publicações Brasileiras em Ciência da Informação
Universidade Federal do Paraná
Versão 3.1A beta | 2017
brapcici@gmail.com | renefgj@gmail.com




session: 322d3b96b3